Seross10 Aslielis nişanlılık döneminden beri aklımızda ela ismi. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsin isim işi kolay🤲🤰
cahillesohbetikestim Fucler1 oğlumuz olursa Alparslan kızımız olursa Almila diye düşündük ilk evlendiğimizden bu yana hazır isimleri sağlıcakla gelsinler inşallah 🧿🤲❤
KucukAnne538 Fucler1 Kızım var Asel😍 Oğlum olacak nasipse Alparslan istiyordum ama sanırım Alp Arslan olarak ayrı koyacağım 😍