kirpapatyasiii Fucler1 kızımız olacak inşallah İnci de kesinleşti ama yanına esim ecem istiyor ben yakıştıramadım aslında ama kırmak istemiyorum Sizce İnci Ecem mi İnci Ece mi (aslında tek olsa güzel olacak ) soyadımız Bulut
GamzeGoktas Fucler1 okadar çok varki oğlumun ismi Ata, birde kızımız olacak Asya Öykü Rüya Nehir Nil Güneş Bunların Hepsi çok güzel karar veremiyorum😄
Seross10 Fucler1 daha 9. Haftadayız ama kız olursa Ela ama erkek olursa ben tuna istiyorum. Erkeğe ismimiz yok kıza hazır 😀😀😀
Aslielis Seross10 bende 5 haftalık hamileyim çok erken oldugunu düşünüyorum isim için ama eşimde erkek olursa tuna ismini istiyo bi kızım var adı eliz
Seross10 Aslielis nişanlılık döneminden beri aklımızda ela ismi. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsin isim işi kolay🤲🤰
oykumoms 6 ay sonunda Elis ismine karar verdik ve caymamak için de hemen bi isimlik siparisi verdim😘😚
Didemmmmm Fucler1 12. Hafta da kız 14 te erkek dedi doktorum ama net değil yarın netleşecek inşallah 🙏 kız olursa Öykü Pera 💕 erkek olursa Ali Uras ismini koymayı düşünüyoruz😉