Tazeanne95 evet yelek gerekir yakadına dikkat edin yuvarlak olmasın derim iki tane oenye iki tane örgü yeterli bence özellikle 3 aydan sonra uykudan uyanınca giydirmelik
Hırka bence çok gerekli değil yada ben çok sıcağa alıştırma taraftarı değilim benim kızım Ocak doğumluydu kalın ve kat kat giydirmedim hiç o yüzden çok rahat ettim büyüdükçe
eskiler zaten üşümek değil terletmek hasta eder derler ya öyle işte