Tazeanne95 ben kendimden tecrubeme dayanarak soyliyim 2 buçuk yaşında oglum var ve 4 günlük bebegim var yeni doğum yaptım ☺ ikisindede aynısını yaşadım..
03 ay veya 50 60 cm arasi çok almayın aşırıya kaçmadan ama en az bi 10 12 takım yada tulum olması gerekiyor
Oğlumda büyük aldım ama ne kadar çabuk büyüyorlar olsa bile
Ya üstüne geçiyor hep sıvı olduğu için kakasi falan, ya kusuyor ya terliyor o yüzden 4 5 tane yetmiyor
Oglumfada genelini büyük alıp bir kaç tane küçük almıştım sonra ilk hafta hemen.gidip alisvrria yapmıştım çünkü yetmemisti..
Simdi kizimdada dedim çabuk büyüyor oğlumda yetmedi ama bunda yeter belki belli olmaz dedim 3 4 tane tulum 1 10lu 1 5li hastane çıkışı aldım ama yetmedi bugün gittim 4 tulum 2 alt üst ve 2 zibin daha aldım.. ya üstüne geçiyor ya kusuyor ya terliyor e o biri kuruyana kadar yetişmiyor..
Mendil ağız mendili en az bi 10 tane olmalı
İnce muslin 2 tane ince battaniye 2 tane
Zibin 10 tane falan tulum veya takım 10 12 tane yeterli 10 tane çorap bi 10 tane eldiven Bere yeterli 🤗 oglum Ekim dogumluydu ona 3 battaniye 2 de kalin battaniye almıştım
10 tane uzun 4 5 tane kısa kol zibin almıştım ekstradan😊