Ikizdeniz vuslat_ekimde yok canm oturursam sukredecem yani korkuyka geciriyorum valla günlerimi şükür biraz daha dayanabilrsem rahatlayacam
vuslat_ekimde Ikizdeniz inşallah ama 30 u geçmişsin korkma ikizler ne kadarlık😊 bende yatmaktan sıkıldım annemde kalıyorum
Ikizdeniz vuslat_ekimde bu gunlerini ararsın canm dogunca o yuzden yat yatabildigince😊 ikizlerim 22 aylik oldular onlarda erken dogdu o yuzden inslalah bunu erken degilde gununde dogurmak istiyorum artik kismet sana doktor hep yat mi dedi
vuslat_ekimde Ikizdeniz ay daha küçüklermiş😊 aynen camım lavoba dışında kalkma dedi hedefimiz 28 hafta dedi sonrası ne olucak bilmiyorum 1 ay kritik 1 ay sonra oturarak tv izleyebilirsin dedi 132 gün oldu serklaj olalı
Ikizdeniz vuslat_ekimde inslalh 28 degilde 38. Haftayi görürsün canm bana yatmana gerek yok agir kaldirma sadece dedi doktorum ama iste dedigim gibi korkuyla gunler geçiyor hayirlisi oksun artik