vuslat_ekimde Mercimekveannesiii inşallah doktorunuz covid aşısıyla ilgili bişey dedimi düşüğe sebep olabilir diyolar genelde tetonoz için covid içinde olma der diye düşündüm
vuslat_ekimde Ezggz kaçıncı haftadasınız şuan inşallah benimde sonuna kadar götürür lavoba dışında kalkmıyorum
Ezggz vuslat_ekimde 28+1 deyim serklaj i 27+4dr oldum normalnhayatina donebilirisn korkma dedi ama bende hiç kalmamaya calsiiyrium ağrılarım oluyor illaki kasik
vuslat_ekimde Ezggz sizin baya geç olmuş bana kalkma dedi daha 23+3 teyim haftamda sınırda 28 i görebilseydik annemde kalıyorum o bakıyor siz yinede yemek dışında ev işi falan yapmayın
Ikizdeniz vuslat_ekimde hic korkma canm hissermezsin bile kalin lastik gibi ip kesip aliyor hissetmiyorsun yani
vuslat_ekimde Ikizdeniz ay iyi bari cımbız gibi bişey le mi çekiyo yoksa bi alet falan mı var baya içerde sanırım dikiş vajinal muayenede bile ben zorlanıyorum bazen 🙈
Ikizdeniz Ezggz canmilk hamileligim 22 haftada dogum oldu sebebi bilinmiyor o yuzden 2. Hamileligimde onlem.amacli serklaj oldum 12 haftamda 32 haftalik dogum yaptim ama benimkiler ikizdi simdi 3. Kez hamileyim 12 haftamda yine önlem amacli serklaj oldum
Ezggz Ikizdeniz Aynn önlem amaclı o haftalarda yapılıyor benimki işte allahtan doktorum fark etti şükür acil yaptı fark etmese belki benimde erken doğum olurdu inş en 33 34 leri görsem mutlu olcam ons sonuna kadar gideriz
Ikizdeniz vuslat_ekimde vajinal muayenede spekulum takiyir ya biliyorsundur canm onu takip ince uzun makasla kesiyor zaten orayi açtığı icin hissetmiyorsun ipi kesip aliyor
Ikizdeniz vuslat_ekimde bana sıkılacak firsat yok canm ikizlerim okunca onlarla uğraşırken vakit geciyor
vuslat_ekimde Ikizdeniz Allah bağışlasın darısı bize inşallah sağ salim alırız kucağımıza benimde ilk gebeliğim korkuyorum bebeğime sağ salim kavuşsam😞
Ikizdeniz vuslat_ekimde bu arada bende tetanoz oldum 12. Haftada serklaj 20. Haftaydı galiba tam hatirlamiyorum tetanoz oldum hatta doktoruma sordum ol dedi
QOH vuslat_ekimde hatta covid aşısı da ol dedi 😅 biz de bu hafta kontrolde soracağız ne zaman olalım diye.
vuslat_ekimde Ikizdeniz 23+4 teyim canım bay olmuş haftan bide çocuklarla bu haftaya gelmişsin ne güzel ya yatamıyosundur da hep
Ikizdeniz vuslat_ekimde yok canm oturursam sukredecem yani korkuyka geciriyorum valla günlerimi şükür biraz daha dayanabilrsem rahatlayacam