Mucize_anne32 Bsraa35 sadece kapı susu yastikmi yaptirdiniz ayriyeten kapi icin tulunu falan siparis verdiniz mii
Mucize_anne32 Dilekcnkn ay çok güzel olmus gule güle kullanın bende yazdimda sayfaya haber bekliyorum sipariş vericem ins
Dilekcnkn Mucize_anne32 Teşekkür ederim evet bende çok memnun kaldım birde yaptıktan sonra atıyorlar görseli onaylarsanız kargolanıyor 😊Umarım sizde memnun kalırsınız 😊
Dilekcnkn Mucize_anne32 yok canım şu an yaptırmayacağım için sormadım nasipse mevlüt yapacağım o zaman alırım
Mucize_anne32 Bende sayfaya siparis icin yazdim ama halen donus olmadi artık yarina donerlerse bende vericem ins
Mucize_anne32 Denizsemih verdim dun siparis ins 10 gun buluyor mus gelmesi oyle dediler bakalım nasil gelicek
Mucize_anne32 bsr1 tabikide yazarım bende burda arkadaşlar yazmis gorsellere baktim yaptıkları guzeldi birde fiyatlari da uygun geldi bana