Tugbadeniz1 ay valla benimde cumartesi günü 11de bir basladi sancim saat akşam 7ye kadar sürdü nst de sancim çıktı saat 3de nişanim geldi 2 cm acilmam da var doktor eve git çek sancısı öyle gel dedi evim yakın eve bi geldim kizim gelmekten vazgeçti halen bekliyorum bak kaç gün oldu 😂😂