can123 haftada 2 kez yeşil mercimek yiyorum, birde demir ilacını çok erken uyandığım için sabah 5-6 arası aç karnına içip yatıyorum, 8 de kahvaltı yapıyorum. Böylece hem mide daha fazla emiyor(aç karnına içildiğinde mide demir hapını daha iyi emiyor) hem de kalsiyumlu gıdalar yediğimde demiri dışkıyla atmamış oluyorum(demir hapı içtikten sonra en az 2 saat süt ve süt ürünleri tüketilmemeli yoksa kalsiyuma bağlanıp dışkıyla vücuttan atılıyor demir) onun dışında yine çay kahve içiyorsanız yemeklerden sonra 2 saat beklemeniz gerekiyor. Ben böyle yapıyorum, Artış gördük kan değerlerinde.