Asd1298 Dilekcnkn yaa benim yeğenlerim de özelde doğdu onlar da aç kalmış ordaki hemşirelerin mama ölçüsünü eksik söylemesinden kilo kaybettiler. O durum özellerde de olabiliyor dediğiniz gibi şans meselesi biraz da
Dilekcnkn Asd1298 Aynen öyle canım özeller harika diye birşey yok çook öyle ilgisiz birşeyden anlamayan doktorlar var orada rabbim hepimizi merhametli insanlarla karşılaştırsın
Dilekcnkn Asd1298 şu an 23 haftalığım ikinci doğumum tahmini doğum tarihimden bir gün sonra oldu 39 hafta falan sanırsam
Cemrenin_annesi80 Asd1298 ben devlette dpgum yapdım 3 ay önce kaynanamla eşim kaldı yanımda bişey diyende olmadı
Cemrenin_annesi80 Asd1298 osmaniyede yapdım hayır 2 kişilikdi ama kimseyi almadılar tansiyonum yükseliodu ses olmasın diye tek ben vardım