Kızlar hem devlete hem özele gidiyorum. Çevremde herkes özelde doğum yaptı devlette nasıl oluyor muayenede konuşacak vakit olmuyor yoğunluktan ultrasonda iki dk bakıp gönderiyorlar, burda bilenler varsa yardımcı olur musunuz kendi doktorunuz geliyor mu doğuma yoksa o gün kim nöbetçiyse o mu geliyor, refakatçiye izin var mı ,odalar tek kişilik mi kafamda deli sorular🤨