orkide21 benimde doktorum erkek. Şöyle düşünün bu zamana kadar her şeyinizle o ilgilendi, doğumunuzu o gerçekleştirecek hatta. gittim doktor geldi 1 dk sürmeyen bi işlem, sohbet ediyoduk zaten ve bitti. Muayeneden ya da doktordan çekinmem. Ne doğumla ilgili ne çatıyla ilgili yazıları okumam normalde ama bi tanesini açmış bulundum. Yok doktor tüm elini mi sokuyo yok kolu mu giriyo, saçma sapan muhabbetler. Zaten parmağına jel döküyo, açıkcası kaç parmağını soktu anlamadım bile. İçiniz rahat olsun hemen biten bi şey zaten. ☺️