Edahmm Yagmur_849884 ben obez olarak hamile kaldım 115 le kaldım sadece dikkat ettigim tek şey 7-8 den sonra bişey yemiyorum çünkü bebege bi faydası yokmuş şuan 33+6 119 kilo oldum ne şeker ne de başka sorunum var sadece kanım düşük çok şükür hiç bi sorun yaşamadım her canım istediginide yedim valla ama ilk 5 ay mide bulantısı çok yaşadım
cahillesohbetikestim Yagmur_849884 gebe kalmadan iki hafta önce gitmiştim diyetisyene gayet makul bir liste yapmıştık ama şuan mide bulantılarımdan çok uygulayamıyorum haftaya tekrar gidip gebe olduğumu belirticem inşallah işe yarar da çok fazla kilo almadan devam eder gebeliğim
Kvsraykt Yagmur_849884 bende obez hamile kaldım ilk gebeliğimde 92 hamile kaldım ne mide bulantısı ne kusma hiç birşey yaşamadım çok rahattı ve önemsemedim tam 110 kiloyla doğuma gittim şimdi daha da kötüsü 112 kiloyla hamile kaldım ama ilkinden çok farklıydı iştahsızlık mide bulantısı kusma derken 9 kilo verdim şuan 29+2 oldum 105 ile 106 arasında gidip geliyorum şeker de çıktı diyet yapmak zorundayım ama çok şükür bebek haftasıyla uyumlu suyu da normal herşeyin hayırlısı yani seçim sizin şuan ilk gebeliğime göre daha rahatım karnım büyüdü sadece fazladan bir ağırlığım yok günlük 45 dk ya yürüyüş ya da Leslie yapıyorum hafif tempoda
gulin-35 Yagmur_849884 moralını bozmak ıstemem ama ıllakı alcaksın ben tup mıdelı oldugum halde on kılo aldım 🙄sonrasında verırsın uzulme ekmek yememeye bak
Ozge1123 Yagmur_849884 115le hamile kaldım diyetisyenle beraber 108e indik sonra 4. Aydan sonra şuan 35+1 iz 5 kilo aldım . Dikkat edemiyorum ama şuan fazla da yiyemiyorum
Nurayademir Yagmur_849884 valla ben diyetısyıne gitmıyorum cnm hamileliğimin başında 94 kiloydum suan doğuma bir ayım var 91 kiloyum doktrm gayet iyi ilerliyoruz ddı şükür
Nurayademir Yagmur_849884 inanır mısın bişi yapmadım ılk 3 ay yıyemedim pek bulantılarımdan snra da normal beslendım abue cubur yemedım tatlı biraz yedım zaman zaman onun dısında normal beslendım ama kahve çay cips kola yemedım hçç
Bloggeranne_93 Yagmur_849884 canım 8. Haftada 4 kılo cok fazla normal kıloyla bıle kalmıs olsan fazla ama baslarda psıkolojık olarak iştah biraz artıyor. Ben normal kıloyla hamıle kaldım 31. Haftam 5 kılo aldım ama hergun spor yapıyorum 1 saat ve ekmek sadece 1 dılım bugday ekmeyı yıyorum buna baglıyorum fazla kılo almamamı
Medha Yagmur_849884 bir ayda 4 fazla bence canım dikkat et. Bende kilolu hamile kaldım 85 kilo ile hamile kaldım şuan 25 haftalığım 89 um.
Mk34 Yagmur_849884 ilk 3 ay kilo alımı pek önerilmiyor.Bu artış ileride problem olabilir o yüzden dyt desteği almanızı öneririm.Günlük su tüketiminiz 2,5 -3 litre olsun.Mümkünse her gün değilse en az dört gün yürümeye yada egzersiz yapmaya özen gösterin.İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız.Ben ilk üç ay iştahsızlık olduğu için 73 idim 70 e kadar düştüm suan 19. Cu haftamdayım 71.900 üm.Bende dikkat etmesem çok çabuk alabiliyorum.Dikkatten kastım saglıklı besleniyorum gün içinde yürüyüşe cıkıyorum yürüyüşe cıkmazsam pilates yapıyorum.Böylelikle kilo alımını kontrol altına almış olurken bi yandan da oluşan agrılarıma da faydası oluyor ve daha dinç oluyorum😊
Gokce91 Hiç mide bulantısı, belirti yaşamadım. Bu iyi mi kötü mü bilemiyorum 😅 22. Haftamızdayız ve ben 5 kg aldım. 76 ile başlamıştım şimdi 81-82 çıkıyorum. Bi de annemlere çok yakın ev aldım her akşam orda yiyip içiyorum o da kilo almama neden oluyor😩
Aslanoyku Yagmur_849884 çok kilolu hamile kalmadım 65 el başladım 22. haftada 8 kg aldım. Ve gerçekten ben de asla çok yediğimi düşünmüyorum 🙄 ama işte yapı meselesi bence tamamen. Biz şanssız olanlardanız. Ama doğumdan sonra vereceğimize inanıyorum .
Symazturk Yagmur_849884 boyum kısa olduğu için beden kitle endeksim 25 in üstündeydi 66 ile hamile kaldım 30. Haftada 72 kiloyum . Diyetisyenden yardım alırsanız sizin kilonuz sabit kalır veya düşer ama bebeğinizin gelişimine çok faydası olur havalar çok sıcak artık yürüyüş de yapılmıyor 😕
Symazturk Yagmur_849884 ben de beyaz ekmeği bıraktım yarım ekmek rahat yiyordum günde şuan kilom sabitlendi
Eski9 Yagmur_849884 korkutma cnm kendini kilo tansiyon şekeri tetikleyebiliyor sadece normale engel değil bence bol bol hareketli olmak lazım son zamanlarda yata yata sancı gelmez iş güç temizlik yürüyüş ayakta olmak laizm genelde bence
Pinaralper Yagmur_849884 vallahı ben 66 ıle hamıle kaldım sonra her ay 1 kılo ıle gıderken 24. Haftamda o ay 3 kılo bırden aldım sonrasında gebelık sekerımın oldugu cıktı dıyetısyen destegı aldım o haftaya kadar ayda 1 kılo ıle getırdım cunku hamıleyım herseyı yemelıyım dıye bır mantık yok veya 2 kısılık yemelıyım normalde nekadar yıyorsanız o mıktarda devam etmelısınız son aylarda ıstahınız daha cok acılıyor hormon kaynaklı ama bılıyoruzkı fazla yemenın herseyı yemenın bebege hıc bır faydası yok bıraz boyle dusunup kısıtlarsanız kılo kontrolunuz daha kolay olacaktır
Arenn ilk gebeligimde 70 le hamile kalip 100 le dpgurdum hic dikkat etmedim keske diyetisyene gitseydim en buyuk pismanligim dogumdan sonrada 80 kg dustum sonra pandemiden aldim 90 oldum hamilr kaldim suan 30+2 yim 92.2 ciktim sabah 10 kg ya tamamlayip 100 le dogursam cok cok iyi dikkat et bence canim bi diyetisyene git dogumdan sonra cok zor oluyor normal dogum duusnuyorsan eger cok kg alirsan sknti olabilir onlemiji basta al
Yagmur_849884 Arenn doktorumla konustum. 12. Haftaya kadar diyet yok dedi sadece hafif yürüyüşler yapabilirsin dedi