Gamze06 Melikesiiiiii bizde 34 haftalığız bende birkaç haftadır var adet olacakmışım gibi bi ağrı. Bugün kontrolüm vardı nst de de sancım çıkmadı doktorum normal dedi
Melikesiiiiii Minikmucizemmm hiç bilmiyorum ki doğum yaklaştıkça mı oluyo bebek büyüdüğü için mi yoksa doğum başladığı için mi kişiden kişiye değişiyo hep☺️
Melikesiiiiii Ntugba evet herkesin ağrı eşiği farklıymış azaldı ağrım ama kontol edicem kendimi sürekli😍
Melikesiiiiii Seliminannesi açıklık varsa yatırmadılar mı seni hastaneye veya durdurmak için bişey yapılmadı mı
Seliminannesi Melikesiiiiii hayir yapilmadi. Eve gonderdiler. Zaten 2 gun once gittim. 37den sonra dogdugunda bir sorun olmuyor sanirim o yuzden
Seliminannesi Ntugba benim bir haftadir kasilmalarim bel agrilarim oluyordu. Oncesinde hareketli bir hamilelik geciriyordum bir anda cok agirlastim ve agrilarim sıklasti. Sanirim o ara basladi acilmam
Ntugba Seliminannesi benimde çok güzel geçiyordu biranda oldu şimdide hic kalkmadan yatmak zor geliyor ama buna şükür bebegim zamanin da sağlıkla gelsin de
Seliminannesi Ntugba 36 haftalik. Pazar aksami gittigimde genis 1 cmdi sali gunu hemen hemen 2 cm olmus.
Ntugba Seliminannesi inşallah. bende görürüm o haftaları allah'ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım