GecesMom merhaba Size bir sorum olacaktı 3 haftadır kasılmalarım vardı 17 haftalık hamileyim son kontrolüm de bebeğin eşinin aşağıda olduğu kasılmalarımın çok olduğunu söyledi doktorum magnezyumu sabah öğle akşam içiyorum bol su tüketmeye çalışıyorum ve 10 gün rapor verdi doktorum bu sürecin böyle devam etmesinden endişeliyim siz nasıl atlattınız acaba Önerebileceğiniz birşeyler var mı acaba ?