Elagulcan Eski9 Sağlıkla kucağına al inşallah canım 🌸🤲🏻 Bende 36+5 im 7 temmuza gün verdi doktorum . 38+6 da alıcak nasipse . İkinci sezeryanım . 3 yaşında kızım var oda sezeryan ile olmuştu . Sıra oğlumda sağlıkla doğsun paşam 💙🧿
Klbkmmm Elagulcan haftamız aynı.cuma günü netleşecek.kilosu nasıl sizin.39 hafta bitsin diyor doktorum
Eski9 Bizde günümüzü aldık şükür pazartesi sezeryana giriyorum inşallah 38+3 olacağım pazartesi Dr ciğerler iyice gelişsin pazartesi alalım dedi bakalım
Eylul_naz09 Gamze-Arda 35-4 de gttıgımde makat gelıstı.bugun kontrolum vardı 37-4 olduk bı baktım donmus dedı doktor buyuk ıhtımal haftasonu dondu cunku cok hareketlerıyle canımı acıtmıstı bıde baskı cok yapmıstı alt tarafa bnde sanıyodum ayaklarıyla yapıyo🙄
Gamze-Arda Eylul_naz09 peki ozel bisey yaptn mi donmesi icin ben bazi egzersizler yapiyorum ama sen yapmis miydin
Eylul_naz09 Gamze-Arda hayır hıc bısey yapmadım tam tersıne erken dogum rıskım vardı o yuzden yatıyorum hıc bı ıs yapmıyorum egzersız hersey yasaktı ev ıcınde anca dolanıyom .kımısı neler yapıyo donmuyomus bn hc ugrassız donunce sasırdım
Gamze-Arda Eylul_naz09 ya gercekten allahin isi bu yani. Bana doktorum da dedi. Eskiden donmeyen bebekler icin fizik tedaviye yolluyodum gebelerimi bi ise yaramuyo dedi
Klbkmmm hulya4627 aynı haftadayiz.bana 39 bitsin diyor doktorum ya o kadar da bekler mi bilemiyorum agirlastim iyice.kilosu ne kadar sizin.36+2 de 2900 idik
hulya4627 Klbkmmm Doktordan doktora değişiyor cnm 36+2 de gittim bende 2.850 gram 49 cm di 34 den beri nst de sancılarım çıkıyor o yüzden fazla beklemek istemedi belkide
Elagulcan Klbkmmm 2900 dü en son 30 Haziran da randevum var bakalım ne kadar olmuş bende merak ediyorum 🥰 senin ne kadar suan canım
Eslem_serra 37 haftada bebeğinizin hareketlerinde azalma oldu mu? Bebek büyüdükçe hareketlerinde azalma olur mu?
Eski9 Eslem_serra bazen uzun süre uyuyor bazen çok hareket ediyor belli olmuyor ama genel olarak eskisi kadar hareketli degil
ANT19- Eslem_serra bende 37. Haftadayım gecen haftaya göre yeri de daraldığı için hareketlerin şiddeti azaldı ama tamamen hareketsiz değil
Eylul_naz09 Gamze-Arda evet allah neyı nasıp ettıyse o oluyo gercekten son anda bıle donen bebekler var hersey nasıp galıba ck takmamak rahat olmak gerekıyo