Günaydın bizde bugün 37+0 olduk şükür, kontrolumuz var , baş aşağı pozisyondaydi en son, bakalim bugün ne diyecek, dogum şeklini henüz konuşmadık sizce bugün gündeme gelir mi ? 36. Haftada nst de hafif sandım vardi. İki gündür de Regl öncesi ağrısı gibi var.