Ilkayy benimde günlük doz 1 den 2 ye çıkınca ilaç erken bitti ayın 27sinde doluyo günü tanıdık eczaneden ücretsiz aldık pazartesi reçete yazdırıcam daha önce de bende 1 defa parayla almak zorunda kalmıştım gene gününden önce bittiği için. doktorum bı diyo 1 tane kullan bı diyo 2, sağlık ocağı yazıyo dediler bende dün bununla ilgili post açmıştım gidicem bakalım sizde bı sorun isterseniz