Kızlar günde 3 defa progeston iciyorum Doktorum her ay 2 kutu yazıyor. Tam denk geliyor Bu sefer başka doktora yazdırdım oda 1 kutu yazmış. Yani yetimiycek birdaha yazdırmam icin 20 temmuzu beklemem lazım çok var Napmam lazım nasıl yazdırabilirim sigortasız 1 kutusu 70 TL pahalı