Mehtap23 ayy kız ben de hayret esiyorum nasıl yatıyorlar 😂🙊🙊 ilk hamile olduğumu öğrendiğim andan beri hiç yatamadım
22+6yım ikizlere gebeyim
karnım 36haftalık anne karnı gibi şuan 😂
korkarım anam ya bir şey olursa bebişlerime sırt ve yan iyidir iyi gerekirse ayakta uyurum yeter ki bebişlerim sağlıklı olsunlar