Oglumoglum üzerine yattığımda pozisyonumu değiştirene kadar tekmeleyene kadar yattım sanırım 18. Haftaya kadardı.Doktorum yatma dikkat et diyip duruyordu,geçenlerde yattığımı hissettim az bir süre de olsa “yatmamaya çalış ama korkma bebeğinin airbag’i var o korur” dedi 😅 25+5 zaten uyurken yattığım an tekmeyle uyanıyorum