Bizde 25+6 olduk. Ilk aylaar cok zor gecti fakat simdi cok iyiz cok şükür. 7 kilo filan aldim..
Yerimde duramiyorum hergün gezmeleerde yürüyüşlerdeyiz🤣
Odamiz hazir. Bir kac ufak eksiğimiz var onlarida insallah izinden sonra hallederiz🥰
Cesarete bakin bendeki 15.07 Allah izin verirse arabayla vatana gelmeyi planliyoruz. Yurt disinda kaliyorum. En gec 15.08 geri burda olucaz yani doguma 1.5 ay kala.. baklm herzaman herseyin hayirlisi. Rabbim evlatlarimizi sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin insallah🤲🥰