Aselminaaa Bade41 bendede oyleydi tek spor ayakabilarim oluyordu onlarda esnek diye yoksa bende ne giyemiliyor ne oldurabiliyordum. Annemde derdi hep ben son haftalarda babanin 43 numara terliklerini giyiyordum diye annemse 38 numara ayakabi giyer halbuki
Bade41 Aselminaaa terlik aldım 1 hafta önce 38 numara normalde 36 giyiyordum şimdi onlarda olmuyo 😅😅 eşim diyo her hafta terliğe çalışıyox 😅
Shyla_ktlu Seda-1 daha var zamanın bebek dördü geçerse normal doğumun zorlaşabilir benimde öyle 38de 3600 hala doğurmadm artık bu hafta kaç oldu bilmiyrm yemek yemeğe korkuyom 😵💫
Seda-1 Shyla_ktlu ben gönüllü sezaryen istedim o yüzden yiyorum 😂 birde bebeğin kafası büyük rahimim müsait çıkmadı
BegumIscanTunc Bade41 yok canım ya 32+6 da catladigimi gördüm hepsi kilo yüzünden almasaydim kilo çatlamazdim 🤣
Rojin1993 mavi_kus 30 haftalık olunca kilon 80 82 arası bişey olucak 😊 aynısını ben yaşadım çünkü tıpa tıp aynısı 😃 şuan 30+5 im doğurana kadar daha ne kadar alırım bilmiyorum 🤷♀️
Heather Bade41 hele şükür 36 haftada 4-5 kilo alanlardan sıkılmıtık yahu, ilk hamileliğimde 25 kilo aldım,89 la doğurdum(90 değil ama lütfen🤣) 12 haftalık şimdi 1 kilo falan aldım bence ama kendime güveniyorum yine 89 olurum ben😁
Rojin1993 mavi_kus maalesef öyle canım 😊 ama sen belki daha fazla alırsın belki de az alırsın bünye ye göre değişiyor 😃 ben hiç bişey yemediğim halde aldım bu kiloyu yeseydim ne kadar olurdum bilmiyorum 😃 kendimi hiç hamile biri olarak hissetmiyorum karnımın büyümesi dışında ne aşerme var ne iştah var ne bişey hamile değilken öküz gibi yiyen ben hamile kaldıktan sonra iştahsız birine dönüştüm 🤷♀️