mavi_kus Bade41 kaç haftalıksıın ben 75 le kaldım 70 e düştm şuan hala 70 im 16. Haftamdayım korkuyorum 😂💩
Siibeell Bade41 65le ilk bebegime hamile kaldım 82 ile dogurdum tam 75e geri indim derken tekrar hamile kaldım geri 86 olmuşum doguma kadar bilmem kaç olurum acaba 😂😂😂
Serapem Bade41 🤣🤣🤣bende ilk zamanlar ayniydim veriyordum diye mutluydum şuan 90 a az kaldı 38.3 um kilo da aynıydı ilk zamanlar da işte bu hallere geldik saglik olsun🤭🤭
Rojin1993 mavi_kus 30 haftalık olunca kilon 80 82 arası bişey olucak 😊 aynısını ben yaşadım çünkü tıpa tıp aynısı 😃 şuan 30+5 im doğurana kadar daha ne kadar alırım bilmiyorum 🤷♀️
mavi_kus Bade41 çok yiyemiyorum bulantı kusmam devam ediyor hala ama yinede 100 kg olcam diye korkuyorum 😂
Aselminaaa Bade41 bendede oyleydi tek spor ayakabilarim oluyordu onlarda esnek diye yoksa bende ne giyemiliyor ne oldurabiliyordum. Annemde derdi hep ben son haftalarda babanin 43 numara terliklerini giyiyordum diye annemse 38 numara ayakabi giyer halbuki
Bade41 mavi_kus yersin büyük ihtimalle bende 5. Ayıma kadar kustum hep sonra yemediğim bişe kalmadı 😅 ama olsun
BegumIscanTunc Bade41 73,5 ile hamile kaldım 70 e düştüm ve şuan 78,7 olmuşum 35 haftalığım hayaller kilo almamak hayatlar kilo almak 🤣🤣🤣
mavi_kus Bade41 yiyim ama kilo almıyım lütfen 🤭🤭 bebişlerimiz sağlıklı olsunda inşallah hepimiz veririz rahatça sonra
BegumIscanTunc Bade41 yok canım ya 32+6 da catladigimi gördüm hepsi kilo yüzünden almasaydim kilo çatlamazdim 🤣