Asil_Egem Fatosef amcamda öyle oldu öncesinde kolon kanseri olduğu için daha çok dikkat etmesi gerekiyordu ama etmedi bırakamadı o illeti o da hayatına sebep oldu benim daha geçtiğimiz aralıkta vefat etti çok sağol canım sizinde Allah rahmet eylesin 🙏
Tugba-alcay18 Nisssss valla iyi tspit yapmışsın çünkü bende yıllardır kaygı bozukluğu var zaten. Sanırım onun etkisiyle kafam karışıyor
Nisssss Tugba-alcay18 canım çünkü yıllardır bendede vardı ama artık uzun zamandır yok.herşeyde kendimi kanserim zannediodum.sonra tedavi gördüm psikologla birlikte şimdi düşünükrum da ne zor yıllar geçirmişim inş bir an önce kurtulursun.
Tugba-alcay18 Nisssss benim de çok zor yıllarım oldu depresyon dönemim o anksiyete atakları . Şimdi de böyle şeylerim kaldı ama ilaç kullanmadan geçirdim ben çok zor günlerdi
Nisssss Tugba-alcay18 gebelikte benimki biraz nüksetti 14 ve 15. Haftamda kanama yaşamdım çok diildi.şu andada bi sorun yok şükür ama ben sürekli lavobaya gidiyorum her şeyi kanama sanıyorum.anlıyorum ki biraz biraz geliyor.inş ilerlemez..