Asil_Egem Tugba-alcay18 ya amcam vefat etti ama bu hastalıktan değil amcam Maraş otu kullanıyordu onu bırakamadı oda akciğerlerini mahvetti ama babam iyi çok şükür şuan kontrollere gidiyor
Fatosef Asil_Egem Allah rahmet eylesin aynı sebepten benim amcam da vefat etti 2001 senesinde 32 yaşında kaybettik. O da maras otu kullanırdı ciğerinin yarısı yoktu. Kan kusmaya başlamıştı sonra kaybettik maalesef 😔
Tugba-alcay18 Asil_Egem haa ayy çok şükür öyle şeylerim yok . Ayy içimi nasıl rahatlattin valla çok sağol ❤️ kanamam mesela en çok şeyde olmuştu antibiyotik kullandıktan sonra bağırsak düzenim oldu ve aşırı kabız oldum öyle böyle değil o zaman çok zorlandım ikinmaktan baya kanamisti . Ama karnimda şişlik olmaz öyle
Asil_Egem Tugba-alcay18 yok canım senin basurdur için rahat olsun babamda çıkınca bende korkmuştum çünkü aynı şeyler bizde ailece hepimizde var ama babamın yanma kaşıntı ağrı hiç birşey yoktu sadece kan geliyor şişkinlik felan olmuştu ama yinede ihmal etme doktora görün canım🥰
Asil_Egem Tugba-alcay18 rica ederim canım ama bak nolur muayeneni ol asla ihmal etme çünkü babamda yaşadık çok zor bir süreç rabbim kimseye yaşatmasın🙏
Yozge123 Tugba-alcay18 o meme gibi olan şeyler ya analfisurdur yada bagsurdur ama kesinlikle ihmal etme benmde aynıydı ama benimki analfisur deniyor krem verildi ve sabah akşam sıcak suya oturuyordum sıcak su acayip iyi geliyor ama hamileyken oturulurmu bilmiyorum doktoruna git ve tedavine başla ihmal etme yürüyemeyecek hale getirir yeme alışkanlığını değiştir bolbol salata ve sebze tüket yemeklerini zeytinyağla yap
Tugba-alcay18 Yozge123 zeytinyağı yerim zaten sürekli başka yağ yemem bahcemiz falan var o yüzden sebze meyve her türlü bahçeye inip yiyorum beslenmem de sıkıntı yok lise zamanında çok katı fast food beslenirken oldu buda. Dediğin gibi sıcak lik iyi geliyor rahatlatıyor . Ama bi kabız olup da sıkıntıya girince tamam artık duzelene kadar acı ağrı kan o bu.
SIL1 Tugba-alcay18 valla vanım bende senin gibi olmuatum hala da var. Hatta benim felaket kanamam vardı bundan dört sene önce detaylı bir sekıl de kontrol altındaydım kanser de olabilir demişlerdi kamerayla baktılar bikac tahlil yaptılar çocuk içten derim bir yırtık Buda çok kanama yaparmış bebek poposu gibi makatınız acil amelıyat olup normal insan boyutuna getirmemiz gerekli dendi darlıktan olmuş benim de çok şükür 20 güne düzelmiştim şimdi hamlilelikte dışarıya et parçası çıktı afedersiniz. Doktor doğumdan. Sonra kaybolur dedi eğer gitmezse hacamat yaptırcam sülük emip yok edıyo
Pembe_duslerr Tugba-alcay18 canım benimde var hemoroit bence kesin gitmelisin iki saniyelik bir muayene ile bakıyor doktor bayan doktor seçmeni tavaiye ederim muaynesi biraz utanma oluyor.genel cerraha bir görğn bende 4ay önce gittim görğndğm iç basur varmıs bendede.kanama varsa biraz ilerlemiştir senin
Gulsah03p Tugba-alcay18 aynı sorunu bende yaşadım salak gibi doktora gitmedm uyandım 2 sene makat çatlağı ağrısı cektim sonra hemoroite çevirdi ağrıdan agliyodum en sonunda genel cerraha gittim iyikide gitmişim hemoroit amilyati oldum kurtuldum bundan 4 5 ay önce farklı yerde yine cıktı meme ama kabizligi giderince geçti bence gitmen lazım aklın varsa git ben önceden gitmediğime çok pişman oldum 2 senedir çok rahatım
mlkkk Tugba-alcay18 2012den beri olan bişey Allah korusun kanser fahi olsa bugüne kadar belirti verir ve başka organlara bile sıçrayabilirdi internete bakarak kadınken erkek olduğunuzu bile düşünebileceğiniz enteresan bilgiler görebilirsiniz 😅
Aleynanin_annesi34 Tugba-alcay18 öncelikle geçmiş olsun. Kaynanamda da vardı ama kanama var mıydı bilmiyorum. Fakat çok rahatsız oluyordu acısından ağladığını biliyorum bide kocaman Bi et parçası dışarıdaydı doktora gittik muyane etti bunda korkulacak bir şey yok dedi. Kabızlıktan oluyor neyse çok af buyurun Bi parmağıyla içeriye ittirdi o parçayı ve bir daha ne rahatız oldu kaynanam nede o parça çıktı tamamıyla içeriye soktu İnsaAllah sizinde ciddi bi durum değildir. İhmal etmeyin yinede doktora görünmekte fayda var 😊
Nisssss Tugba-alcay18 canım öncelikle sende kaygı bozukluğu oluşmuş.hemoroid bir çok kişide olan bir rahatsızlık bendede var ama hiç kansermi diye düşünmedim.yani boşuna kuruntu yapıyorsun muhtemelen.ama İçin rahat edecekse bi doktora git gaita testi yaptır.için rahatlasın en azından.
Tugba-alcay18 Nisssss valla iyi tspit yapmışsın çünkü bende yıllardır kaygı bozukluğu var zaten. Sanırım onun etkisiyle kafam karışıyor
Mom04 Bnde de çok uzun zamandır hatta hamilelikte büyüdü ,bende hiç gitmedim genel cereahiye kız aklımı bulandırsın hiç kanser olmak ihtimali aklıma gelmedi benim 😒
Fatosef Tugba-alcay18 benimde önceleri catlak şeklindeydi daha sonra yoğun kanamalı olmaya başladı suan meme olusmus baya dışında irili ufaklı bi iki tane var. Kanama yapmıyor ama bazen ağrı ve kaşıntı yapıyor. Ben de doktora gitmeye çekiniyorum bu konuda. Doğumda daha da artmasından korkuyorum 😰
Asil_Egem Fatosef amcamda öyle oldu öncesinde kolon kanseri olduğu için daha çok dikkat etmesi gerekiyordu ama etmedi bırakamadı o illeti o da hayatına sebep oldu benim daha geçtiğimiz aralıkta vefat etti çok sağol canım sizinde Allah rahmet eylesin 🙏