mutluugizz bende de gebelik şekeri çıktı ve detaylı ultrasonda rahimde sağ tarafta direnç artışı tespit edildi. Gebelik şekeri için diyet şart iki haftadır diyetteyim yeni yeni değerler normale döndü, direnç artışı için ise mutlaka tansiyon ölçümü yapmalısın yüksek tansiyona sebebiyet verebiliyormuş haftada en az iki kere tansiyon takibi ve mutlaka coraspirin önerdi benim perinatoloji uzmanım. 36.haftaya kadar bebeğe kan akışının normal olması için coraspirn ve tansiyon kontrolü çok önemli