zehranurr Kızlar merhaba bebek kıyafetlerini yıkayacağımda 30 derece 28 dk 600-800 sıkmada yıkasam olur mu sizce? Birde beyaz battaniye ve pembe battaniyeyi beraber atsam pembede renk atması olur mu? Yardımınız için şimdiden teşekkürler🌸
Kksll zehranurr 30 derece gayet ideal 30 derece olduğu için renk atacağını sanmıyorum ama ürünün kalitesine de bağlı
imgeeftelya zehranurr tam olarak iki saat önce yıkadım denenmiş olarak yazıyorum narinler 30 derece 600 devirde pembe beyaz gri karışık attım hiç bişi olmadı 🙈🙈🥰
Aselminaaa zehranurr ben 40 derecede yikadim en yuksek devriyajda cevirdim ama sen daha dusuntede cevirebilirsin bu sıkıntı olucagini sanmiyorum bataniyeleri ayri ayri yikasan daha iyi olur pembe bataniyeyi en azindan kontrol edebilirsin renk atiyor mu diye
Ayseeenurrr zehranurr 28 dakika mı 😀 ben pamuklu programında 1 buçuk saat yıkadım biraz ince 😀🤣🤣 çok mu uzun sürdü
imgeeftelya zehranurr benim makinemde narinler diye bir bölümü var orda yıkadım sen 30 derece 600 devirde çalıştır hiç bişey olmaz merak etme pembe battaniyem vardı 10 lu hastane çıkısında onuda attım beyazlara da bişey olmadı 🙏 hepsi attığım gibi çıktı
Aselminaaa zehranurr bilmiyorum ben yurt disinda yasiyorum. Ama ben hep oyle yapiyorum yeni alinca ozelikle kirmizi vs renkler olunca 2 parcada olsa oyle atiyorum makineye
zehranurr Ayseeenurrr sonrasında kurutma mak. Atacağım oda yüksek ısıda kurutup tozu, tüyü topluyor diye 28 dk olur diye düşündüm 🙄🙄
Beyzan zehranurr sıcaklık ve sıkma olarak tam olarak bu şekilde yaptım kıyafetlerde renk atması olmuyor ama battaniye ye guvenemezdim sanırım belli olmaz onu ayrı at isyersen
zehranurr Beyzan öyle yapayım o zaman açık renkli pikeler vardı battaniyeyi onlarla atsam problem olmaz herhalde
Deryaderinn zehranurr zehranurr bebek deterjani kullan mutlaka bazı ürünler renk verebiliyo ben renklerine göre ayırıp yıkadım