Sehnur Pelooo hiç sorma 😂😂 benimde bi an önce teke düşse de doguruversem hamilelik çok zor geldi bana 😂
Diilruba Pelooo Vakti zamanında sağlıkla kavuşalım inşallah çok zor ve heyecanlı son günler Allah yardımcımız olsun 🤲🥰
Diilruba Pelooo Benim 2. Gebeliğim ilkinde sezaryen olmuştum ilk an aşık olmuştum oğluma aşk derken düşünülen anlamda değil ilahi bir bağlanmaydı o an çok güzel herkes yaşamalı şimdi normal olacak nasipse sizin ilk gebeliğin iz mi
Pelooo Diilruba ilk gebeligim ama şimdiden eşimle konuşurken falan gözlerimiz doluyo bilmiyorum görünce napcaz 🥲
AybukeA Pelooo heran gelecekmis gibi hissediyor insan son 30 kalınca 😅 40 haftayi gecerse kafayı yerim sanirim 😅🤣🤣
gulsahdemircii umaydurununannesi son 8 maalesef bende öyle çok duymaya başladım ben soranlardan daha çok istiyorum doğmasını 🤦🏻♀️