umaydurununannesi Pelooo benımde 13 benımde azaldı eskısı kadar vurmuyo hafıf bel agrısı oluyo ama genelde gunduz uykusu arttı oturdugım an uyuya kalıyorum
gulsen12345 Pelooo bizimde son 8 hayırlısıyla 💕 hareketlerde bizde de azalma var ve bende devamlı bir uyku hali 😄
Sedagmlksz Pelooo ben de son 9 ama hiçbir belirtim yok cumartesi randevum var doktor o zamana kadar gelmezse bir plan yaparız dedi🥴
Diilruba 12 gün kaldı ama bugün randevum uz vardı gelmeye hiç niyeti yok gibi nst de 0 sancı doktorum da bu hafta gelmez diyor beklemedeyiz hayırlısı olsun
umaydurununannesi Pelooo gece 1de yatıyorum 1den 7ye kadar 5 kere lavaboya kalkıyorum uykumu alamıyorum hıc
Diilruba Pelooo Vakti zamanında sağlıkla kavuşalım inşallah çok zor ve heyecanlı son günler Allah yardımcımız olsun 🤲🥰
Sehnur Pelooo hiç sorma 😂😂 benimde bi an önce teke düşse de doguruversem hamilelik çok zor geldi bana 😂
Pelooo umaydurununannesi bencede var o ama bir kere kalkıyorum genelde gündüz çok gidiyorum sorunlar hep ortak anlaşılan 😀
gulsahdemircii umaydurununannesi son 8 maalesef bende öyle çok duymaya başladım ben soranlardan daha çok istiyorum doğmasını 🤦🏻♀️