wills canım Vildan, öncelikle böyle bi post altında yoruma karışmak istemezdim ama yazmadan edemedim. Yorumuna içim burkulmadı aksine içimde ki başka bir yere dokundun. Herkes bebek sahibi olacak diye bir kanun yok elbette ama ben senin anneliğini çok içten hissettim. Rabbimin işine karışmak gibi olmasın ama içime bi umut doğdu, sen ve senin gibi bir çok kişi dualarımdasınız. Gönlünüzce tez hayırlı haberler alın inşallah 🌸