su_perisi2 senin adına çok üzüldüm arkadaşım. Erkekler istemese de çoğu doğduğunda kabulleniyor, çok seviyor. Ama bu süreç anneye zehir oluyor orası ayrı. İnş sorunlarınız düzelir, bu bebeği her ikiniz de isteyerek beklersiniz. Bak kaç kadın var burda. Hepimiz nasıl korkuyoruz aman bişey olcak diye. Onun ultras elini ayağını görünce, ilerleyen zamanda tekmelerini hissedince öyle bir yerleşiyorki sevgisi, kaybetme korkusu .. Allah hepimizin yavrusuna uzun ömür versin. Destekçin olmasa da bakarsın sen bebeğine. Kendine güven.