melegim_ve_ben aysun86_ 20.haftada başladım hareketlerini ayırt etmeye canım.Hafif hafif başladı o da . Hiç endişe etme.Ben de heyecanla bekledim☺️ kilo durumu,iç karnın genişliği,karindaki yag oranına göre değişiyor kisiden kişiye.
aysun86_ melegim_ve_ben kilo az iç karnım sanırım dar göbeğim çok erken belli oldu şuan gören 7 aylık falan sanıyor🙈moral oldu teşekkür ederim💕
Momy11 tontirik ilk başlarda damar atması gibi hissettim sonralarda bu dahada güçlendi şuan göbeğimi açıp izlediğimde teknesini görebiliyorum belki de zayıf hamile kaldigim için bu kadar erken hissetmiş olabilirim 😌
tontirik Momy11 bende 18+4 deyim ve bende damar atması gibi hissediyorum. 17. Haftanın içinde hissetmeye başladım. İşte buna gaz hareketidir diyen var ama baya kuvvetli hissediyorum bazen. Böyle gaz hareketi olamaz heralde. Sanki minik bir tekme gibi. Özellikle sırt üstü uzandığım zaman oluyor.😍🙏
Momy01 tontirik kuzum aynısını bende hissettim bebek hareketi sandım ama doktorum onun bebek hareketi olmadıgını karnımız genişledikce atan damar nabız hissi oldugunu acele etme demisti ben ama inatla onu bebek hareketi sanmıştım meger doktorum haklıymıs 22 haftamda ilk hareketini hissettim o atısla alakası yoktu biliyorum o atısı damar atması göz segirmesi gibi kip kip bir atıs ama bebek hareketi cidden tekmesi çok farklıymıs oan anlıyorsun onun tekme oldugunu yani ilerleyen haftalarda dokunca bile vurdugu yerde artık eli ayagı neyle vuruyorsa onu bile hissediyorsun 29 haftamdayım şuan her aksam maşallah çok iyi hissedeceksin bence acele etme ben ettim yanıldım zayıf olmama ragmen doktorumun dedigi gibi 22 24 arasında hissedersin dedi 22 de hissettim gerçek tekmesini
Momy01 aysun86_ canım acele etme inan 16 haftada böyle kıpırtı atıs vardı ve hareket sanıyordum bebek hareketi doktora her söyledigimde gülüyordu ilk gebelik birde ve zayıfım ben doktorum o damar atması karnın genişledikce damar atısını hissediyorsun dedi bağırsak hareketi zaten anlıyordum onu bebek hareketi olmadığını ama doktor öyle demesine ragmen bebek sanıyordum karnımı acıp bakıyordum hatta ama doktorum haklıymıs ilk 22 haftasında çok hafif hareketini tekmesini hissettim o hissettigimle alakası yoktu o gün anladım damar atması gibi olan bebegimin hareketi degilmis simdi 29 haftamıxdayıx inan gece yatırmıyor hatta çok güzel duygu ama emin ol scele etme zaten o hareketi hissedince diğerlerinin bebek hareketi olmadıgını anlıyorsun 🌺
tontirik Momy01 hadi yaa. Ama benim ki böyle pıt pıt yapmıyor ki. Pıt diyo sadece. Yani damat atması gibi değil. Vurup çekiliyormuş gibi sanki. O yüzden bebek diye düşünüyorum. Pıt pıt olanların bebek olmadığı çok belli hafif oluyor. Ama baya hissettiğim de var böyle damar atmaz yani tek hamlede oluyor 😂😅 inşallah bebektir çünkü hissedince seviniyorum. Değilse de dediğiniz gibi farkı anlayacağım şekilde hissederim inşallah en kısa zamanda 🙏🥰 teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 😇
Momy01 tontirik ne demek ben inanın hergun uzanıp o atısı hissetmek istiyordum ama herzaman pıt pıt atmıyordu bir kere atıp duruyordu bazen seğirme gibi ard arda atıyordu doktoruma söylediğimde gülüyordu bebek hareketi degil diye ben yinede inanmıyordum ama ilerleyen zamanlarda hissettigim o histen sonra az kalmıs kuzum inşallah tekmeden uyutmadıgı günleride görürüz dünyanın en güzel hissi onun sert tekmeleri❤️
Likapaa aysun86_ bende 20+4 üm ama hala bişey hissetmiyorum 🤷🏻♀️ Arada kızıma hadi anneye Kocaman bi tekme at görsün anne diye sesleniyorum ama yok 😂