Ben 18.haftamda hissetmiştim ilk kalp atışı baloncuk çıkar gibi. Şuan 29.haftamdayım bu haftaya kadar çok aşırı hareketliydi. Bugün böyle daha sakin biraz seyiriyor bir küçük tekme atıyor duruyor. Bende panik oluyorum böyle olunca ağlama geldi bana. Dokdora yazmak istedim vazgeçtim çekindim. Annemler normal diyor bebek büyüdükce hareketler daha yavaş olur gibisinden ama kafamın içindeki saçma düşüncelerden kurtulamıyorum. Sizce endişe yapmalımıyım?