Bende 15 haftadan beri yatiyorum hep meyve ağırlıklı beslendim kuruyemiş dondurma yedim çoğunlukla cips kola hiç tercih etmedim beyaz ekmek te yemiyorum hiç pilav bile ayda 1 kez şuan 32+5 im çok kilo almadım şükür zayıf hamile kalmıştım zaten aralarda çikolata yiyorum çoğunlukla