Mrymonek fatmairmak valla benimde gözüm korkuyor inşallah 4lerde olmaz😁 zayifta olmasın tabiki normal olsun😁
fatmairmak Mrymonek sağlıklı olsunlar da ben tombuldan yanayım şişman bebekleri gördükçe içim eriyo 😂😂
zeytinkiz fatmairmak ben cok detay sormuyorum gelişimi nasıl diyorum sadece ne bilgi verirse yani haftası ile uyumlu sorun yok demesi yetiyor benım için 🤭
Yasemin0728 fatmairmak benimde kızim 28+4 haftalıkken 1246 kilo 38 cm boyu çıkmıştı doktor gayet iyi demisti
Kvsraykt fatmairmak 1190 Gr dı şeker olduğu için dikkat etmek zorundayım 28 haftayla uyumlu dedi güzel gidiyoruz dedi
fatmairmak Kvsraykt bi sorun yok çok şükür şeker de normal çıktı o yüzden tontiş olması hoşuma gidiyo 😂
fatmairmak Kuzucukumsu geçmiş olsun çok dikkat edin bende şeker falan çıkmadı o yüzden önüme geleni yiyorum çocuğa da yaradı yediklerim o da tombik oldu benim gibi
fatmairmak Kvsraykt haftasından 10 gün önde gidiyomuş işte ama olsun geride olmasındansa önden gitsin 😂
Kvsraykt fatmairmak ilk gebeliğim de şeker çıkmadı yinede 32 haftadan itibaren 2 hafta önden gidiyordu hiç birşey anlamadım ben bu işten
Rahime63_63 fatmairmak benimde 28 +2 de.1400 gramdi doktor onde gidiyo demedi haftasiyla uyumlu dedi şimdi 31 +1 deyim carsmba kontrole gidicem bakalim ne kadar olmuš