fatmairmak Kızlar 28+3teyiz bugün kontrolümüz vardı oğlum 1450 gram boyu 41 cm çıktı sizce de çok tombul iri değil mi 🙄😳
Morvy fatmairmak benim 28+2 de yaklaşık 1400 çıktı tombul demedi 38 cm gayet iyi dedi hatta minyon tipli olabilir dedi onu neye bakarak dedi bilmiyorum ama doktorum kilosundan fln gayet memnundu 🌸
Bett_blog fatmairmak maşAllah🤲🏻😍 biz 27zhaftamızdayken 1250 gram 35cm idik Haftamızda 1750gram 42cm olduk🥰
fatmairmak Morvy bana da baya iri yarı tombiş olucak oğlun dedi doktorum bugün 10 gün önden gidiyo dedi
fatmairmak Asel_naz benimki mi şişko doktor mu abarttı bilemedim ama arkadaşlarım da 30 haftada falan o kilolara boylara geldi dediler burdan da sormak istedim merakımdan 😂
fatmairmak zeytinkiz bana 10 gün önde dedi ama boyu çok uzun dedi kilosu için mi boyu için mi öyle dedi bilmiyorum 🤷♀️
zeytinkiz Morvy onu biliyorum da kagıt vermedi ultrason görüntüsü o problem 🤭😄 kılosunuda kendi söyledi zaten
fatmairmak Morvy benim doktorum söylüyo boyunu da kilosunu da ense kalınlığını falan da her şeyi detaylı anlatıyo ben de boyun öyle hesaplandığını bilmiyodum söylemezse bidahakine kendim hesaplarım 😂
fatmairmak Kuzucukumsu sizinki normal galiba benim doktorum boyu kilosu 10 gün önden gidiyo dedi benimkine
zeytinkiz fatmairmak ben cok detay sormuyorum gelişimi nasıl diyorum sadece ne bilgi verirse yani haftası ile uyumlu sorun yok demesi yetiyor benım için 🤭
fatmairmak Mrymonek benim doktorum çok dedi ya böyle giderse doğuma kadar 3500 gramı geçer 4 kiloyu bulur dedi 😂
Mrymonek fatmairmak valla benimde gözüm korkuyor inşallah 4lerde olmaz😁 zayifta olmasın tabiki normal olsun😁