Deletedmom23234 Biranne2meyve Ben kuaförde çalıştım üni den önce inanın kuaförlerin hepsi kusturabilir siyahı ama uğraşmak istemiyorlar. Kaç defa şahit oldum 😏
Gull_94 Biranne2meyve sacınız eger turunculasmadan sarıya donuyosa evd ekendınızde dneyebılırsınız satılan acıcılarla turunculasmamaı ıcın ıcıne baska bısey daha katıyılae adını bılmıyorm ama kuaforler satmıyo onu satılan acıcılarda da yok ben daha once kendım denedım sacımı evde ama koyu kahve koyunkumral gbı sac rengım tam sıyahsa zor olur ama ımkansız degıl youtbe uzerınden vıdeolar bakablırsınız bu sekılde renk ve acıcınonerılerı de yapıyolr
Syma-ma Biranne2meyve Kolestonun boyaları iyi açıyor ondan önce de oksidan kremi ile rengini açarsan tam açılır kuzenim denemisti ilk boyaması olduğu için saçı çok yıpranmadi 🤣 sen ufak bı kısmında dene önce ne olur ne olmaz bide YouTube da videolar var oraya bak
teachervera Biranne2meyve Palettenin saç açıcısı var ondan aldım onunla açtım. Sonra üzerine gratisten bitkisel tarçın bakır. Zaten açtığım renk de çok güzel idi tarçın bakırdan daha güzel olmuştu. Ben bunları yaparken 3 4 haftalık hamileymişim 🥴saçım ipek gibi idi hiç yanma olmadı. Daha önce hep kuaföre gidiyordm plastik gibi oluyordu kestirmek zorunda kalıyordum. Kendim yaptım çok güzel oldu
sabirsizannecik teachervera saçını geçtim masallah ne güzelsin öyle 🌼 tarçın bakirda çok yakışmış siyahta ama kendin çok güzelsin konuyla alakasız ama 😂
mrveknblt Biranne2meyve saçlarınızı çok yıpratırsınız uzadıkça uçlarından kestirin boyalar gitsin öyle boyatın. Ben öyle yapıyorum
baby_mama Bence evde denemeyin, siyahtan sarıya çok açıcı kullanmak gerekir, yakabilirsiniz. Başka renkler düşünmez misiniz, bakır olabilir kızıl ya da. Sombre de yaptırabilirsiniz kuaförde, en azından 800 tutmaz. Ben ombreyi 300 e yaptırıyorum.
Demetb Biranne2meyve lütfen asla asla asla asla evde deneme gercekten korkunç oluyor kuaför bırak yavas yavas iki üç seferde açsın. O güzelim saçlarım evde koyudan açığa döneyim derken avuç avuç yandı gitti koptu… uslanmadım bunu bi kaç kere daha yaptım yani inat ettim. Sonu hep hüsran. Cidden keske 5 bin verseydim de kuaförde yaptırsaydım diceksiniz