Biranne2meyve Kızlar hangi kuaföre gittiysem 3 işlemde olur bianda olmaz garanti vermiyorum ama 800 900 TL diyorlar evde kendi yapan var mı acaba artık bıktım bu durumdan
Semakacan Biranne2meyve bence yavaş yavaş aşama aşama yapın saçlarınızı çok yıpratmadan bi kaç gün bekleyerek yapın ben bekarken saçlarımı bi boyamıştım üffff herkes hangi kuaför diye soruyodu ama benim saçlarım açık kumral
Biranne2meyve busra4606 çok iyi anlarsınız beni bıkmış durumdayım resmen kesin yaparım diyen kuaför de çıkmadı
Atlasr Ben evde bu zamana kadar kendim her renkten döndüm siyahtan kzııldan ama saç tipine göre değişiyor bebeğim dikkatli yaparsan yanmaz ve kopmaz ilk baş görünmeyen bir kısımda dene eğer istediğin gibi oluyorsa başla
busra4606 teachervera bende bu tonlar istiyorum içine biraz da kızıl ekleyip ama açma kısmından korkuyorum hangi açısından ne miktar kullandınız?
gmzns Biranne2meyve ben kendim yaptım yapmasınada saçlarım yandı sonraki boyatmamda ip ip döküldü saçlarım upuzun olan saçlarım koptu tek tek omuz hizamda kalmıştı
Deletedmom9823 Biranne2meyve mete şimşek bu konuda en başarılılardan ben 2 sene önce 600 tl ye dönmüştüm siyahtan platin e döndürdü
mavi_kus Biranne2meyve çok anlamam ama birden dönülmez sanırım tonu aça aça yapmak lazım diye biliyorum
zeytinkiz Biranne2meyve benşm ki kahverengi olmasına rağmen 3 işlem uygulanıyor dogru demiş. Senelerce kullandım 5 sene önce 300 e yaptırıyorum bende. Ama kuaförüm tam rengi tutturuyordu. Evde asla önermiyorum yapmanızı saç yanar çünkü 🥴🤷
Edahmm Biranne2meyve yakarsın yıpratırsın bende siyahtan dönmek için uğraştım bi kere somre yaptırdım tam istediğim gibi olmadı sonra hamile kaldım şimdi çok uzadı bekliyorum dogumdan sonra artık
Merinosunannesii Biranne2meyve kız siyahtan güzel renk mi var bir defa insanı genç gösterir ayroca doğru söylemiş hemen açılmaz saçların yıpranır fiyata gelince çok fazla söylemişler benim saçım simsiyah birkaç sene önce ombre yaptırdım 200 e şimdi artsa artsa 500 olsun o kadar bile değildir ama 800 900 çok fazla
Prensesiminyolculugu Biranne2meyve aciciyla saçınızı açın üzerine süreceğiniz cila boyanın içine [https://ty.gl/z5mrgmt](https://) bundan kullanırsanız turunculugu alıyor küllü renkler ile yavaş yavas sarıya donebilirsiniz…
teachervera Biranne2meyve Palettenin saç açıcısı var ondan aldım onunla açtım. Sonra üzerine gratisten bitkisel tarçın bakır. Zaten açtığım renk de çok güzel idi tarçın bakırdan daha güzel olmuştu. Ben bunları yaparken 3 4 haftalık hamileymişim 🥴saçım ipek gibi idi hiç yanma olmadı. Daha önce hep kuaföre gidiyordm plastik gibi oluyordu kestirmek zorunda kalıyordum. Kendim yaptım çok güzel oldu