Kara_keci1 gulstgl bende ayni psikolojideyim,artik hamileligimin son haftalarina yaklastim saglikli olsun diye diye yuregim agzimda atiyor resmen🤦🏻♀️Allah hepimizin endiselerini korkularini bosa cikarsin sag salim,tontis tontis bebislere kavusalim🤲❤🤲
aselnannesi gulstgl canım benim hiç kötü şeyler düşünme anın tadını çıkar bebeğin sen ne hissediyorsan onu hissediyor.Kötü şeyler her zaman olur ama neden kötü şeylere odaklanalim herşey çok güzel olur inşallah💗
gulstgl aselnannesi inşallah inşllah hepimiz sağlıkla kucaklayalım allahım izniyle her şey güzel olsun😇🌸
[silindi] gulstgl anneliğe hazırlanıyoruz hep fiziksel olarak hem psikolojik olarak bunlari yasamak da cok normal artik anneyiz ve evlat varsa her zaman hayattan endise var karni doydu mu guvende mi atesi mi cıktı ay dusmesin, bogazina bir sey kacmasin aman egitimini güzel verelim bumun sonu yok😊
Elsu26 gulstgl gerçekten öyle bazen nerden istedim bu bebeği bile diyorum ama sonu güzel bitecek inşallah böyle bi aşkı böyle bir sevgiyi kimden bulabiliriz ki evlatlarımız haricin de 🤗
gulstgl Elsu26 kesinlikle öyle Allah herkesin evladını bağışlasın inşallah o sevgiden mahrum bırakmasın🥰🙏🏻
gulstgl 22 ağustos gibi duruyor ama kızlar erken gelir diyorlar bakalım yine de inşallah ağustostan önce gelmez sizin ?☺️
[silindi] gulstgl kizlar once gelir diye diye bekledim ha dogurcam ha doğuruyorum gezdim ilkimde ama tam40 oldu 😊
gulsahasel Bende aynı durumdayım maalesef. Öyle vesvese geliyor ki içime acaba kalbi mi durdu diye Allahım korusun :( böbrek ağrım vardı o bahaneyle kadın Doğum acilde ultrason muayene olmaya çalıştım en son göriyimde rahatliyimm diye. Doktor kanaman ağrın yok bakamam dedi. 3 gün sonra ikili tarama testim var resmen dört gözle bekliyorum. Bir an önce kucağıma alırım inşallah sağlıkla bu kuruntularım biter. Gerçi doğduktan sonra da bitmez vesvese işte :((((
gulstgl gulsahasel Allah bütün endişe taşıyan hamilelerin içine ferahlık versin inşallah ben korkuya kapıldıkça elimi karnıma koyup ayetel kürsi inşirah okuyarak atlatmaya çalışıyorum siz de demeyin isterseniz belki rahatlatır🌸
gulsahasel gulstgl amin inşallah. Bende hergün okuyorum dua elimi karnıma koyup. Vesvese işte diyorumya sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🤲🏻