gulstgl Hamileliğin başında acaba tutunabilecek mi? Ortasında acaba erken mi doğacak? Sonunda da acaba sağlıkla doğacak mı korkusundan hamileliğinden bi şey anlamadım. Hamilelikte korku endişe hiç mi geçmiyor yoksa bi tek ben mi böyleyim
Babymoomy gulstgl çok kuruntu yapmayın kötüyü de düşünmeyin benim 2hamilrliğimde relax davrandım bi agrım olup hastaneye gittiğimde bile hep iyi düşündüm Alllahıma şükür iyi geçti herşey
marbling10 gulstgl açtığım son postta buluşalım🤭 benim gibiler olarak kendimize bu güzel süreci eziyet ediyoruz belki ama insan merak ediyor. Açıp göremiyoruz ki ne yapıyor yaşıyor mu sağlıklı mı🤷 Allah yardımcımız olsun
Aysekoroglu gulstgl malesef tek değilsiniz ikinci gebeliğim ve ilk gebeliğime göre çok rahat ve güzel geçirdim doğuma 2 hafta kaldı ama yanımda olsa ağlar eder böyle karnındayken hep bir belirsizlik içindeyim
gulstgl Asyaayaz1 sürekli değil ama ara ara öyle bi korku geliyor ki başımdan aşağı kaynar sular dökülüyor hamileliğin psikolojik zorluğunun yanında fiziksel zorluğu hiçbir şey gibi geliyor
gulstgl Babymoomy kuruntu gibi değil aslında ama mesela burda birinin olumsuz bi durumunu okuyunca acaba bana da olur mu korkusu sarıyor bazen. Onun dışında stres yapmayıp rahat geçirmeye çalışıyorum ama sanırım hormonlar ağır basıyor
gulstgl miranmiran1306 hareketleri hissedene kadar ben de aynıydım hareketleri hissetmeye başlayınca da ya erken doğarsa korkusu sardı😞
Mucizem1995 Sorma neler geciyor aklimdan neler dusunuyorum Şu 5 6 ayida rahat atlatip yavrumu sagsalim kucagima aliyim diye dualar ediyorum. Rabbim hepimizin bebeğini korusun🤲
gulstgl Mucizem1995 Allah hepimize sağlıkla sıhhatle miyadında doğumlar nasip etsin psikolojik olarak çok yorucu bi süreç gerçekten🙏🏻
Babymoomy gulstgl evet hormonlarda etkiliyor buradakiler ile kendinizi kıyaslamayın o karnım ağrıdı erken doğum oldu deyince sizinde olmuyor veya o karnım ağrıdı boş yere hastaneye gitmeye gerek yok deyip sizde gitmemezlik yapmayın bu kadar 😊
gulstgl Babymoomy doğru söylüyorsunuz herkesin hamileliği farklı tabii ki bilinçli olmak çok önemli ☺️
Elsu26 gulstgl korku illaki olur ama kötüyü düşünmemeye çalış her hastalığın sebebi stres kendini strese sokma Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz olursa da Allah’tan 🤗 sen her şeyi düzgün yap vicdanın rahat olsun yeter tedbir kuldan takdir Allah’tan 🤗🤗
gulstgl Elsu26 tabii ki öyle. Şu süreçte Allaha olan inancım olmasaydı çoktan aklımı kaybederdim. Çok haklısınız
Zeysezer gulstgl ilk öğrendiğimde acaba gerçekten hamile miyim? Doktora gidene kadar acaba kese görünecek mi dış gebelik olabilir mi? Kese göründü acaba boş gebelik olabilir mi? Bebeği gördük kalp atışını duyduk bu sefer de ya kalbi durursa 🥲🥲🥲 kendimi yiyorum doktorum sağlıklı dedi ama korku endişe var
gulstgl Zeysezer o kadar iyi anlıyorum ki sizi. Hareketlerini hissetmeye başlayınca o korkular biraz geçiyor ama yerini başka korkular alıyor. Sağlıkla kucaklayalım inşallah hepimiz🙏🏻
Elsu26 gulstgl gerçekten öyle bazen nerden istedim bu bebeği bile diyorum ama sonu güzel bitecek inşallah böyle bi aşkı böyle bir sevgiyi kimden bulabiliriz ki evlatlarımız haricin de 🤗