EsraDabakzkal Sağlık ocağındaki hemşire arkadaşım. 16. Hf dan sonra yaptırabilirsin dedi. Ben21+3 te yaptırdım yani dün. Birde 28. Hf da gel 2. Dozu yapalım dedi. Kolum feci ağrıyor kaldıramıyorum 😕
Sezen07 Busraa9 bende 18 haftada hissediyordum ama hemsirem kesin olsun diye bekletmek istedi iyi de oldu bence kalp sesini falan dinledik sağlık ocağında aşımı oldum daha sonra 🌹
esrmhmt Bende tam 21. Haftamda vuruldum, bir kaç hafta kaçtım kolum acıyacak diye:) yani gitsem yapcaklardı gitme sende 20/21 de git👍
sinemgcg Busraa9 ben 20. Haftada vuruldum ilk dozu 2. Dozum 1 ay sonraya verdi 2 dozu normalde doktorum 2 doz yeterli dedi ama ben 5 sene korunmak için 3 dozuda olmayı düşümüyorum olmuşken tam olsun dedim😄