Busraa9 dun yaptırdım bebeği ne zaman hissedersen o zaman yapılıyor 20+2 de yaptırdım ben 21 de yapıcaz demişti hemşirem annemin 1 hafta kolu şişmiş kipirdatamamis arkadaşımın da ole benim bünyede bir sıkıntı var galiba hafif bi ağrı var hafif oda şişme falan yok iyiyim diğer dozuda 4 hafta sonra olucaz