hulya4627 asyahumam 😂😂 Zarardayız zarar da neyse bizim doğuma 10 gün kaldı biz umudu kestik yükselir İnşallah zamanla 🙄
asyahumam hulya4627 ay sizin de az kalmış neyse kısmet inşallah belki artar bir hafta on güne bizim de bir aya falan artacak mı bakalım hayırlısı olsun napalim 😍
depsizoo Elbet-birgun-kavusacagiz ben bu bitcoin şeysini anlamıyom 😁 hangi sşteye güvenipte yatırıyolarki