Dygtrkn benim de yüksek çıkmıştı, kan sonucu gelene kadar günlerce ağlamıştım ama boşaymış temiz çıktı. 22. Haftada detaylıya gittiğimde sebebi ortaya çıktı. Dr plesanta-kordon girişinin yandan olduğunu bu nedenle değerlerimin yanıltıcı çıkmış olabileceğini söyledi. Hani sakın stres yapmayın yüksek çıkması bir sorun olduğu anlamına gelmez umarım sağlıcakla alırsınız kucağınıza