Arkadaşlar en son 3 hafta önce kontrolüm vardı, doktor 1 ay sonra gel ikili testi yapalım sıkıntı yok dedi. Ben 1,5 hafta önce sol kasık ağrısı için tekrar gittim sorun yok dendi. Şimdi 11. Haftadayım 1 hafta var kontrole ama ben deli gibi merak ediyorum bebeğim sağlıklı mı yaşıyor mu? Bunu nasıl aşacağım. En fazla 2 hafta falan dayanıyorum sonra sürekli bir şey dürtüklüyor içten içten.
(Not: 2 kaybım var, biri 37+4 diğeri 10. Hafta kürtaj)