Blossom00 Hayalet çizgiyi tek ben mi görüyorum kafayı yicem bakıp bakıp durdum, fotoğrafı hemen çektikten sonra şimdi yok göremiyorum siz görüyor musunuz yoksa ben görmek istediğim için mi😏
Havva Blossom00 yok gibi canım resimden de oluyor olabilir. Benimde ilk yaptığım testte çok hafif var yok gibiydi arkadaşıma attım görünmüyor dedi ama durunca rengi çok az daha koyulaştı. Ertesi gün bir daha yaptım daha belirgindi
Blossom00 Cemreekny orası biraz karışık ben 3 ay önce kürtaj oldum 3. Adetim 10 gün erken geldi kürtajdan dolayı normalde 28 günde olan biriyim şimdi tam 28. Gün daha gelmedi 2 gün daha gelmezse birdaha yapıcam
Bsrahb Blossom00 erken gebelik testi al sabah ilk idrarın ile yap bence onda daha net çıkar canım deşiğim gibi ben gördüm
Cemreekny Blossom00 eğer gebe kalma da ya da gebeliklerinde sıkıntı yaşıyorsan hastaneye git kan tahlili ver en güvenilir olanı bu canım. Boşuna test için bekleyip zaman kaybetmenin anlamı yok.
Cemreekny Blossom00 biz kendi telefonumuzdan pek net göremiyoruz yakinlastirinca eğer sen az da olsa hayalet cizgi görüyorsan bu gebelik var demektir canım daha yeni olduğu için henüz belirginlesmemistir. Bence kan testi yaptır.
Bsrahb Blossom00 iki hafta önce bende senin gibiydim ben görüyordum hissediyordum ama eşim bakıyordu buraya atıyordum yok diyorlardı adetime 4 gün kala kaset test yaptım ve hafif çizgi belirdi şuan 4 haftalık.İnşallah seninkinde öyledir