ilkgozagrimhavinim Seyma46-46 evet yaa çok kötü şeyler okuduğum için🙈 kişiden kişiye değişiklik gösteriyodur aşı eşiğide herkeste bir değil sonuçta
fenci_anne ilkgozagrimhavinim canım korkmana gerek yok her aşı gibi biraz ağrı oluyor geçiyor merak etme
yetbet ilkgozagrimhavinim 20.haftadan itibaren yaptırabilirsiniz. 1 ay arayla 2 doz yapılıyor. Ben ilk dozumu 24.haftada yaptırmıştım.