ilkgozagrimhavinim yok da ondan ilk kez duymuşsunuzdur bende duymadım herkes bişi sallıyor doktorum 18.haftadan itibaren yaptırabilirsin dedi üstelik 21.haftadayım daha yeni hafif hafif hissediyor gibiyim ona ragmen 18 de aşımı oldum saçma sapan şeyler çıkarıyorlar kilo vs göre hareketi hissetme durumu değişiyor bekleyelim de hareket edince mi aşıya gidelim 😁 daha hareketini bile tam anlamıyla tanımlayamıyoruz