İki kizimda yaz bebesi biri temmuzdu biri agustos sonu dogucak insallah ama gercekten hele bide sicak bi evin varsa eziyet gibiydi temmuzda cocuk hep zibinla gezdi inadina bide gazli bi bebeydi klima acamadik ilk zamanlar o kadar aglardiki uyumazdi duşa girmek lükstü sonra saldim klimayida actim falan ama gercekten ilk tecrübesizlikle cok zorlandim kis olsa giydir dur cocugu lahana gibi 🤣 bi tek banyo yaptirmak falan hemen şak diye olmazdi herhalde evi iyice isit banyoyu isit o zor olabilirdi belki benim ev kisin cok soguk yazin cok sicak cunku 🤦🏻♀️ Bu sefer biraz daha serinlemeye baslar havalar herhalde eylul basinda cocugu hep atletle dolastirmam diye umut ediyorum 🤣